ОӘБ

Ашық сабақтар Ашық сабақтар-әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың маңызды формаларының бірі. Білім беру тәжірибесінде кейде ашық және қарапайым сабақтарды ажыратпайды, ашық сабақтарды дайындау мен өткізудің ерекшеліктерін білдірмейді. Ашық сабақ, әдеттегіден айырмашылығы, әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың арнайы дайындалған түрі болып табылады, сонымен бірге мұндай сабақтарда нақты оқу процесі жүреді. Ашық сабақта мұғалім әріптестеріне өзінің оң немесе инновациялық тәжірибесін, әдістемелік идеяны жүзеге асыруды, белгілі бір әдістемелік техниканы немесе оқыту әдісін қолдануды көрсетеді, көрсетеді. Бұл тұрғыда ашық сабақ - оң және инновациялық тәжірибені таратудың құралы. Ашық оқу сабағы (сабақ) озық тәжірибені тарату және насихаттау нысаны, оқытушының әдістемелік жұмысының нысаны, оқу және тәрбие процесінің пәрменді элементі болып табылады. Ашық оқу сабағының мақсаты оқу-тәрбие жұмысының озық нысандары мен әдістерін көрсету, Оқытудың техникалық құралдарын пайдаланудың дидактикалық тиімділігін талдау және ДК қолдану, ғылыми ұйымдастыру тәсілдерін қорыту және оқу процесінің сапасын бақылау болып табылады. Ашық сабақты дайындайтын оқытушының міндеті оқыту әдістемесін көрсету, жеке тәсілдерді, педагогикалық олжаларды жетілдіру, оқушылармен оқу-тәрбие жұмысының жүйесін қалыптастыру болып табылады.

Жас педагог мектебі

Жыл сайын колледжге жас мамандар келеді, олар өз қызметінің басында кәсіби, психологиялық және әлеуметтік сипаттағы қиындықтарды бастан кешуде. Бұл мұғалім бір-екі жылда қандай болады? Ол командаға қалай қосылады? Бұл сұрақтарға жауаптар көбінесе бастауыш мұғалімнің ұйымдастырылуына және көмегіне байланысты. Осы мақсатта колледжде жас педагогтармен үздіксіз жұмыс жүргізіледі. Жұмыс тәлімгерлік және жас педагог мектебі арқылы жүзеге асырылады.
Мақсаты: жаңа бастаған мұғалімдердің үнемі өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру қажеттіліктерін қалыптастыру.

Міндеттері:

• жас педагогтердің үздіксіз білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру және оларға әртүрлі қиындықтарды жеңуге көмек көрсету;

• педагогтердің шығармашылық қызметінің жеке стилін қалыптастыруға ықпал ету;

• жас оқытушылар мен өндірістік оқыту шеберлеріне білім беру процесіне заманауи тәсілдер мен озық педагогикалық технологияларды енгізуге көмектесу.

Әрбір жас маманға тәлімгер бекітілген, олар сабаққа қатысады, оларды талдайды, проблемаларды анықтайды, күрделі тақырыптардың жоспарларын бірлесіп жасайды, бірлескен іс-шаралар өткізеді және т. б. Оқытушыға жеке көзқарас әркімнің әлеуетті мүмкіндіктерін ашуға, жұмысқа шығармашылық көзқарас танытуға мүмкіндік береді. директордың өкімімен жинақталған тәжірибені беруге дайын тәлімгер-педагогтар анықталды, мектеп құрамына жоғары арнайы білімі бар, 3 жылдан аз жұмыс өтілі бар, педагогикалық ғылым саласындағы білімдерін жетілдіруге және кеңейтуге, өзінің интеллектісін дамытуға тырысатын жас педагогтар кіреді және кәсіби өзін-өзі тану. Жас мамандармен жұмыста әр түрлі формалар қолданылады: дәрістер, пікірталастар, тәжірибе алмасу, практикум, консультациялар, сабақтарды жоспарлау әдістемесі бойынша мәселелер талқыланады.

Бойынша консультациялар ұйымдастырылады.:

+ журналдарды рәсімдеу;

+ күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды құру.

Бойынша практикумдар өткізіледі.:

+ сабақты жоспарлау;

+ сабақтың әдістемелік құрылымын жобалау;

+ білімді есепке алуды жоспарлау.

Өткен жылдардағы жас мамандарға көмек көрсету және ұйымдастыру тәжірибесі диагностикасыз қандай да бір педагогикалық үдерістерді оңтайлы басқаруға болмайтынын көрсетті. Диагноздың мәні-шындықтың нақты және мүмкін болса көрнекі бейнесін алу. Диагностикалық тәсіл мүмкіндік береді:

• педагогикалық шеберлікті дамытудың барлық бағыттары бойынша мұғалімнің қажеттіліктерін нақты ескеру;

• аралық және соңғы нәтижелерді объективті бағалау;

• шығармашылық қызметті дамыту үшін неғұрлым қолайлы жағдайлар жасау перспективаларын анықтау;

• әрбір жас маманның педагогикалық шеберлігінің өсу бағдарламасын белгілеу;

• әдістемелік жұмысты ұйымдастыру кезінде кәсіби білімді игерудегі өзара көмек мәселесін ғана емес, сонымен қатар микро топтарды құрудағы психологиялық үйлесімділік аспектілерін де ескеру;

• әдістемелік жұмыстың педагогтердің оқуымен, олардың жалпы мәдени деңгейін арттырумен өзара тығыз байланысын қамтамасыз ету;

• ЖКМ-де әдістемелік жұмысты оңтайлы жоспарлауды қамтамасыз ету.

Осылайша, дайындық кезеңінде диагноз жас маманның мүмкіндіктерін ашады және қазіргі заманғы мұғалімге қойылатын талаптармен салыстырғанда алған оқу нәтижелерін бағалауға мүмкіндік береді. Жас педагогтармен диагностикалық әңгімелер жүргізілді, сауалнама жүргізілді. Сұхбатты талдау көрсеткендей, жас мамандар алған біліміне сәйкес келеді және оңай оқытылады. Алайда, сұрақтардың көпшілігі сабақтарды тікелей өткізу және студенттердің қызметін бақылау кезінде туындайды. Алынған нәтижелерді ескере отырып, семинарларды өткізу жоспары мен тақырыптары құрылды. Оқу жылы барысында "Семинар – практикум", "педагогикалық жағдайлар", "әдістемелік отырыстар", "Зияткерлік-дамытушылық ойындар", "Педагогикалық идеялар жәрмеңкесі"сияқты пікір алмасуды көздейтін педагогтарды іс-әрекетке және диалогқа тарту сипатындағы оқытудың интерактивті нысандары мен әдістерін пайдалана отырып отырыстар өткізілді. "Мастер-класс" және т. б. Интерактивті формалардың негізгі бағыты-мұғалімдерді жандандыру,олардың шығармашылық ойлауын дамыту, проблемалық жағдайдан стандартты емес шығу. Жас мамандар әдістемелік жұмыспен толық және жоғары деңгейде қамтылған. Барлық әдістемелік құралымдар мен тәлімгерлер толық көлемде орындалған жоспарларға сәйкес жұмыс істеді. Сонымен қатар, жас мамандар құжаттамамен жұмыс істеу, оқу материалын жоспарлау, сабақ жоспарын құру, студенттердің оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың тиімді әдістері, студенттердің танымдық қызметін жандандыру тәсілдері, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және басқа да көптеген мәселелер бойынша тұрақты кеңестер алды. Қазіргі адам мобильді, коммуникативті, толерантты, табандылық, оптимизм, жұмысқа қабілеттілік, шығармашылық адам болуы керек, сонда ғана ол өмірде көп нәрсеге қол жеткізе алады. Сонымен қатар, ол өз елін жақсы көріп, құрметтеуі керек. Тек сәттілікке бағдарлану жаңа адамды дайындай алады. Ол үшін "педагогикалық дебют"байқауы өткізілді.


Әрине, бұл байқау оларға белгілі бір дағдыларды игеруге көмектесті, содан кейін олар педагогикалық тәжірибеге айналады, дамудың және өзін-өзі көрсетудің жаңа көкжиектерін ашады. Екіншіден, тәжірибе алмасудың, жаңа таныстар мен қарым-қатынастың тамаша мүмкіндігі. Ең жарқын іс-шара Педагогикалық дебют өткізу болды оқытушы-тәлімгерлер, бөлім меңгерушілері АМО төрағалары және колледждің ОӘБ әдіскері жыл бойы жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету мақсатында сабаққа қатысты. Өз кезегінде жас мамандар өздерінің тәлімгерлерінің сабақтарына қатысты, сондай-ақ оқу жылы бойы өткізілетін барлық ашық сабақтарға талдау жасауға қатысты.

Қорытынды.

+ ОӘБ АК жас мамандарды бейімдеу бойынша жұмыстар жүргізілуде. Жас мамандарға әкімшілік және педагог-тәлімгерлер теориялық білімді жетілдіру, кәсіби шеберлікті арттыру мәселелерінде көмек көрсетеді.

+ Жас мамандардың жас педагог мектебі жоспарлаған іс-шараларға қатысуы тәжірибе жинақтауға, өз ойын білдіруге, педагогикалық қызметте жетістікке жетуге, өз кәсібіне сенімді сезінуге мүмкіндік береді.

Ағымдағы оқу жылына арналған міндеттер:

• сабақтарда студенттердің зияткерлік және шығармашылық әлеуетін дамыту мәселелерінде жас педагогтердің құзыреттілігін арттыру бойынша жұмыс істеу; * сабақ бойы рефлексия мен өзін-өзі бақылауды қамтамасыз ету.

• жұмысты әр түрлі деңгейдегі студенттермен жұмыс істеудің тиімді әдістерін зерттеуге және практикалық қолдануға бағыттау

• Өз бетінше білім алу арқылы өзінің кәсіби деңгейін арттыру.

 

© 1995 - 2022 Академия Гражданской Авиации