Түлектерге

Жұмыс іздеудің ұзақ және қиын процесінің бірінші кезеңінің лайықты аяқталуы сұхбатқа шақыру болады.

Как пройти собеседование? Өзін қалай ұстау керек? Атап айтсақ, әңгімелесу? Барлық осы сұрақтар жұмыс орнына үміткерлерді қатты алаңдатады және олардың жауаптарын білу сіздің жұмысқа орналасуыңыздың шарттарының бірі болып табылады. Бұрын жауап беру, бұл сұрақтар, қарастырайық бастау үшін не білдіреді әңгімелесу жұмыс беруші.

Әңгімелесу кезінде жұмысқа қабылдау-бұл анықтау тәжірибесі үміткердің, сондай-ақ, оның жеке қасиеттерін, яғни, онымен танысу.

Сұхбат-бұл тең адамдардың әңгімесі, олардың әрқайсысының өз ұстанымы бар, өмір сүруге құқығы бар және ортақ бола алатын белгілі бір мүдделер шеңбері бар.

Егер сізде жұмыс іздеу тәжірибесі көп болса да, жұмысқа қабылдау кезінде әр жаңа сұхбатқа алдын-ала дайындалу керек екенін ұмытпаңыз.

Әдетте, ең жақсы жұмысқа негізделген ең білікті мамандар сұхбатқа жауапкершілікпен қарайды. Көбінесе, екінші жағынан, маманның жолағы неғұрлым төмен болса, соғұрлым ол әңгімелесуге дайын болады. Сондықтан сұхбатқа шақыру алған сайын төмендегі кеңестерді қолданыңыз:

Жұмысқа қабылдау кезіндегі сұхбатты әлеуетті ынтымақтастық туралы келіссөздер ретінде қарау керек.

Әңгімелесу кезінде менеджермен серіктестік құру маңызды:

біріншіден, жеткізе өзін қартайған және қалыптасқан жеке басын куәландыратын, өз құндылығын түсінетін және даралық (арттырады) Сіздің табысқа мүмкіндігі),
екіншіден, бас тартуды қабылдау оңайырақ бұл жағдайда сіздің көзқарастарыңыздың сәйкес келмеуінің салдары болады, бұл сіздің қадір-қасиетіңізді төмендете алмайды.
Егер сіз сұхбаттасаңыз, жетістікке жету оңайырақ болады:

1) табанды
2) стреске төзімді
3) шуақ
4) сүйкімді
5) ұқыпты
6) пунктуальны
7) жауапты
8) икемді (жағдайға тез бейімделе аласыз)
9) бастамашыл

Сұхбаттағы мінез-құлық

* Кеңсеге келгенде, барлығымен сыпайы және шыдамды болуға тырысыңыз.
* Сізге ұсынылатын барлық сауалнамалар мен формулярларды адал ниетпен толтырыңыз.
* Өзіңізді әңгімелесудің басында таныстырыңыз. Әңгімелесушінің аты кім екенін сұраңыз.
* Көзіңізді ұстаңыз.
* Әңгімелесушіні үзбестен сұрақтарды мұқият тыңдаңыз.
* Егер Сіз сенімсіз болсаңыз, бұл жақсы түсінген сұрақ, еркін сезінеді нақтылау ("Дұрыс екенін түсіндім...").
* Сөзбе-сөз сөйлеуден аулақ болыңыз, мәні бойынша жауап беріңіз.
* Объективті және шыншыл болыңыз, бірақ тым ашық болмаңыз.
* Өзіңіз туралы теріс ақпарат беру қажеттілігіне тап болсаңыз, шындыққа сәйкес келетін фактілерді жоққа шығармаңыз, бірақ оларды өзіңіз туралы жағымды ақпаратпен теңестіруге тырысыңыз.
* Абыроймен ұстаңыз, жеңілген немесе кедей адам туралы әсер қалдырмауға тырысыңыз; дегенмен, мінез-құлықтың мінез-құлқынан аулақ болыңыз.
* Егер сізге сұрақтар қою мүмкіндігі ұсынылса, міндетті түрде сұраңыз, бірақ алып кетпеңіз (2-3 сұрақ).
* Сұрақтар қою кезінде, ең алдымен, жұмыстың мазмұнына және оны сәтті орындау шарттарына қызығушылық танытыңыз.
* Әңгімелесудің бірінші кезеңінде еңбекақы төлеу туралы сұрақтар қоюдан аулақ болыңыз.
* Міндетті түрде уточните, сіз білесіз нәтижесі туралы әңгімелесу, тырысыңыз талқылауға құқығы қоңырау шалу.
* Сұхбатты аяқтаған кезде, сыпайылықтың әдеттегі ережелері туралы ұмытпаңыз.
* Көптеген сұрақтар бойынша Сізге қажеті жоқ әр уақытта дайындалады әңгімелесу қайтадан. Бірақ кейбір тармақтар бойынша әрбір жаңа жұмыс берушіге оның ерекшеліктерін ескере отырып, жақындауға тура келеді, сондықтан бұл ерекшеліктерді жіберіп алмау үшін сұхбатқа дайындалу үшін уақыт пен күш қажет. Алайда, есіңізде болсын, ең алдымен, жұмыс беруші мүдделі білікті мамандарға, кәсіпқойларға. Әңгімелесу кезінде тиісті қасиеттеріңізді көрсетуге тырысыңыз.

Және тағы бірнеше кеңестер қалай әңгімелесуден өту кезінде жұмысқа қабылдау:

* Сұхбаттасу алдында ойлан, сіз қалай киінген. Сыртқы түрі мен ұстау тәсілі өте маңызды және алғашқы әсерді іс жүзінде анықтайды.
* Егер сіз қаржы институтына сұхбаттасуға барсаңыз, консервативті-іскерлік киім формасын таңдаңыз.

* Егер сіз құрылыс ұйымына немесе дизайнерлік фирмаға сұхбат бергіңіз келсе, өзіңізді еркін стильде киюге болады.

* Компанияда іскерлік немесе еркін киім стилі қабылданғанын алдын-ала білуге тырысуға болады, бірақ кез-келген жағдайда сұхбатта ресми түрде киінгеніңіз жөн.

* Егер джинсы бар жұмыста пайда болу осы компанияда заттар ретінде қарастырылса, сіз жұмыс істей бастағанда оған қол жеткізе аласыз, бірақ жемпір мен джинсыдағы сұхбатқа келудің қажеті жоқ.

* Қалай болғанда да, сіз ұқыпты және ұқыпты көрінуіңіз керек.

* Әйел юбка ұзындығын, түстерін және әшекейлерін таңдағанда, сұхбатқа қатаң костюм немесе жеткілікті консервативті көйлек киген дұрыс. Өткір парфюмерия немесе одеколон қолдануға болмайды.

* Компания ғимаратына қалай бару керектігін және көлікті қайда қалдыру керектігін алдын-ала біліп алыңыз. Үйден алдын-ала шығыңыз.
* Белгіленген уақыттан 15 минут бұрын келіңіз. Бұл сіз сұхбат берушіні құрметтейтіндігіңізді және оның уақытын бағалайтындығын көрсетеді. Егер сіз әлі кеш болсаңыз, қоңырау шалып, кідіріс туралы ескертуге тырысыңыз.
* Есіңізде болсын, бірдей біліктілігі бар бірнеше кандидатты таңдаған кезде, сұхбат кезінде жағымды әсер қалдыру қабілетіңіз шешуші рөл атқарады.
* Сұхбатқа барар алдында түнде жақсы ұйықтаңыз. Ұйқысыз адамдар ешқашан жақсы әсер қалдырмайды. Әдеттегі уақытта, ертерек емес, кеш емес ұйықтауға тырысыңыз.
* Көп сұйықтық ішпеңіз. Сіз бейтаныс ұйымда дәретхана таба алмауыңыз мүмкін және сұхбат кезінде өзіңізді жаман сезінесіз.
* Егер сізді біреу таныстырса, сол адамның атын дұрыс естуге және есте сақтауға бар күшіңізді салыңыз. Егер сіз дереу сұхбаттасушыға аты-жөнімен хабарласа алсаңыз, бұл жағымды әсер қалдырады. Қайта сұрау сол әрекетінен артық ашуланшақтық.
* Сұхбаттың ұзақтығын анықтау және келісілген уақытты сақтау маңызды. Бұл жауаптар мен сұрақтар арасында уақытты дұрыс бөлуге, жауаптардың егжей-тегжейін анықтауға көмектеседі.
* Кеңседе кездесетіндердің барлығына сыпайы және мейірімді болыңыз. Интервьюердің кабинетіне кірген кезде күлімдеуді ұмытпаңыз.
* Ымдау тілі қаншалықты маңызды екенін ұмытпаңыз. Қол ұстасу маңызды емес: қол құрғақ және жылы болуы керек; қол ұстасу сенімді болуы керек, бірақ тым күшті емес. Өз қалпыңызды қадағалаңыз, көзіңізге қарауға тырысыңыз. Алайда, ештеңені шектен шығармаңыз.
* Сұхбатқа сіздің біліктілігіңізді, біліміңізді және қосымша біліміңізді растайтын көптеген құжаттарды өзіңізбен бірге алып келуді ұмытпаңыз.
* Егер Сізге қандай да бір нысанды толтыру ұсынылса, оларды өзіңізбен бірге алып, қысқа мерзімде қайтарған дұрыс. Олармен үйде жұмыс жасай отырып, жобада жаттығыңыз. Есіңізде болсын, бәрі маңызды: сауаттылық, түзету, Қолжазба және тұжырымның нақтылығы.
* Сөйлесуді аяқтауды, нәтижелер туралы қашан және қалай білуге болатындығын және сұхбат берушіге алғыс айтуды ұмытпаңыз.

Сұхбат аяқталған кезде:

1) Сізге қоңырау шалуға уәде беріп, жауап күту ұсынылды. Егер сіздің ойыңызша, күту ұзаққа созылса, фирмамен өз бетіңізше байланысудан тартынбаңыз. Мүмкін сіз бас тартуыңыз мүмкін (бұған көз жеткізіп, іздеу күшіңізді басқа нысандарға бағыттай аласыз). Мүмкін сіздің қоңырауыңыз компания басшысына сіздің пайдаңызға көптеген кандидаттарды таңдау мәселесін шешуге мүмкіндік береді.
2) Егер сіз әлі де бас тартсаңыз, үмітсіздік жасамаңыз, өйткені:
а) жұмыс берушілер де адамдар және барлық қарапайым адамдар сияқты қателесуі мүмкін;
б) сұхбат, сәтсіз болса да, бұл сіздің тәжірибеңіздің қоржынындағы тиын;
в) сізге бұл жіберіп алған мүмкіндік сіз үшін жалғыз болды деп кім айтты?
Сыртқы түрі
Сіз жұмыс берушімен алғашқы кездесуге барасыз. Тізімдемелеу бойынша бос жұмыс орындары сіз барлық ұнайды. Сондықтан сіз сұхбатқа өте мұқият дайындаласыз: түйіндемеге түзетулер енгізіңіз, мүмкін болатын сұрақтарға, соның ішінде күрделі сұрақтарға жауаптарды ойластырыңыз және түнде орыс-ағылшын тілдесуін зерттеңіз. Соңында, жұмыс беруші сіз туралы алғашқы жағымды әсер қалдыруы үшін сіз өзіңіздің сыртқы түріңізді ескеруіңіз керек.

Жеке және корпоративтік стиль

Киім стилі көбінесе сіз жұмыс істейтін лауазымға және мекемеге байланысты.

1) Сіздің мамандығыңыз шығармашылыққа қаншалықты жақын болса, соғұрлым ережелер аз болады. Шығармашылық адам өзінің даралығын ерекше атап өтуі керек және оған кеңес беру өте дұрыс емес шығар - оған өзінің шығармашылық бастамасы керек.
2) Консервативті мамандықтардың өкілдері үшін ең жақсы нұсқа - сәнді классика. Бұл сәнді, бірақ әдепсіз көріну дегенді білдіреді.
Тиісінше, егер сіз құмырада жұмыс істегіңіз келсе, мұрныңызға сырға салудың қажеті жоқ. Түнгі клубқа жұмысқа сіз барлық түймелерге қатаң классикалық костюммен бекітілмейсіз.

Жеңіске жетудің бір нұсқасы бар. Егер сіз бұрын бұл мекемеде болмаған болсаңыз және оның бұйрықтарымен таныс болмасаңыз, не киіну керектігін шешпес бұрын, болашақ жұмыс орнының алдында серуендеп, онда не киіну керектігін бақылаңыз. Әңгімелесуде тырысыңыз көрінуі сол стильде.

Шаш үлгісі

Шаш қиюдың сапасы бірден көрінеді, әсіресе қысқа шашта, сондықтан құрылғы жұмыс жасамас бұрын, шаш қию арзан емес салонға бару керек.

Іскер әйел шаш қиюда тоқтай алады, өйткені шаш неғұрлым ұзақ болса, соғұрлым көп уақыт пен ақша оларға күтім жасауды қажет етеді. Неухоженные ұзын шаш - бұл ең ұсқынсыз болады елестету.
Бүгінгі таңда шашты бірнеше түске бояу сәнді. Бұл бір-біріне тегіс ағып, бір, бірақ өте әдемі және терең түс сезімін тудыратын контрастсыз түстер болсын. Шаштар іс жүзінде сәнделмеген көрінуі керек.
Өткен маусыммен салыстырғанда сәндегі ерлердің шаштары ұзағырақ.

Костюм

* Өзіңізді органикалық сезінетін киімге таңдауыңызды тоқтатыңыз. Бұл жұмыс берушімен сөйлескен кезде сенімділік береді және сіз өзіңіздің іскерлік қасиеттеріңізге толығымен назар аудара аласыз.

* Юбка ұзындығы фигура мен құмарлықтың мәселесі, дегенмен, байыпты ұйымға барғанда, іскерлік костюм үшін юбка ұзындығының классикалық нұсқасына артықшылық беру жақсы - тізенің ортасына дейін.

* Шалбар біршама кең болуы керек.

* Костюм зергерлік бұйымдары мен алтын қолайлы, сондықтан сіз киіміңізді үлкен білезік, сақина және сырғалармен қауіпсіз толықтыра аласыз. Дегенмен, сіздің сыртқы түріңіз бен зергерлік бұйымдарыңыздың мөлшерін сіз өтініш беріп отырған ресми * жалақыға сәйкестендірген жөн.

* Ыстық ауа райында да ханымдар мойын сызығынан бас тартып, иықтарын жабуы керек.

* Іскерлік костюм жабық аяқ киімді, яғни сандал емес, аяқ киімді білдіреді. Ыстықтан зардап шегуіңіз екіталай, өйткені лайықты жерлерде барлық жерде кондиционерлер бар. Аяқ киім, костюмнен айырмашылығы, дизайнда батыл және сәнді болуы мүмкін, міндетті түрде классикалық емес.

* Сұхбатқа барған кезде киімдегі кейбір түстерден бас тартқан дұрыс. Қызыл түс сіздің әңгімелесушіңізде агрессияны тудыруы мүмкін, ал қоңыр - өзіңізге сенімді емес сезім.

* Киімнің түсі шаш пен көздің түсіне, жыл мезгіліне байланысты таңдалуы керек. Жазда ашық түстер: крем, ашық жасыл, көк, бежевый. Қыста сіз бежевый түсте қала аласыз немесе қараңғы костюмге ауыса аласыз. Ақ пен қараның үйлесімі сәнде.

* Өте түрлі-түсті киінбеңіз - сіз жеңіл-желпі болып көріну қаупі бар.

Ерлерге арналған бірнеше кеңестер:

* Жарқыраған галстук түстерінен аулақ болыңыз. Іскерлік костюмдегі бұл бөлшек етік пен шұлықпен бірдей реңкте болуы керек.

* Қара етік жеңіл шалбармен киілмейді, өйткені керісінше.

* Көптеген ер адамдар маникюрге мән бермейді және бекер. Әңгімелесу кезінде сіз темекі шегуді шешсеңіз, онда сіздің қолдарыңыз әңгімелесушінің көзіне бірден түседі. Айтпақшы, жұмыс берушімен алғаш кездескен кезде жаман әдетіңізді жарнамаламаңыз. Біріншіден, көптеген ұйымдар темекі шекпейді, екіншіден, салауатты өмір салты сәнде.

Макияж және парфюмерия

* Косметика табиғи тондар болуы керек. Бұл жерде олар бұрыннан кеткен принципті еске түсіру орынды, бірақ жұмысқа орналасу кезінде ол қолданылады: лак пен ерін далабы түсінің сәйкестігі.

* Парфюмерия өте сақ болуы керек, кешкі иістерді қолданбаңыз.

Ақырында, сұхбатта ең бастысы  - өзіңізге деген сенімділік. Сіз өзіңізді осы лауазымға лайық маман санайсыз ба? Сондықтан бұл сіздің бетіңізден оқылсын және сәттілік көп күттірмейді.

Сұхбат сұрақтары, қайсысы жақсырақ жауап береді

Сұхбат сұрақтары: Олардың артында не тұр?

Жұмыс берушімен сұхбатқа мұқият дайындалыңыз. Кейде бұл жасырын жұмысқа дайындалу сияқты. Жұмыс іздеу аяқталуға жақын, ал қалаған мақсатқа соңғы қадам жасау керек. Жұмыс берушімен кездесу алдында нұсқаулықтар зерттеледі, алыпсатарлық диалогтар құрылады, әлі қойылмаған сұрақтарға жауаптар қайталанады.

Әңгімелесу жанрындағы ең азы емтиханға ұқсайды, мұнда әрбір сұраққа емтихан алушы нақты білетін жалғыз дұрыс жауап бар. Сұхбат - бұл әрқайсысының өмір сүруге құқығы бар өз ұстанымы және жалпыға айналуы мүмкін белгілі бір мүдделер шеңбері бар тең құқылы адамдардың әңгімесі. Ал сұхбатта сәттілік дұрыс жауаптарды есептей білуге ​​емес, қызықты әңгімелесуші бола білуге ​​байланысты.

Сондықтан, сұхбатта сұрақтарға қалай жауап беру керектігін сұрағанда, сіз қысқаша жауап бере аласыз - адал. Көбінесе сіз не айтасыз, сонымен қатар оны қалай орындайсыз. Әрбір сұрақтың артында сіз туралы бірдеңе білуге ​​деген ұмтылыс ғана емес, сонымен қатар диалог жүргізу, әңгімелесушінің алдында ашық болу қабілетіңіз де жатыр.

Жұмыс берушінің сұрақтарының астарында не жатыр?

Сонымен, сұхбаттасу кезінде жиі қойылатын сұрақтарды қарастырайық.

Маған сәтсіздіктеріңіз туралы айтыңыз

Кейбіреулер мұндай ұсыныстан кейін аздап ессіз қалады. Кейбіреулер әңгімелесушіні оның бүкіл өмірі таза сәттілік екеніне сендіруге тырысады, басқалары соңғы некесін немесе оның туған елін есіне түсіріп, күлуге тырысады. Бірақ жұмыс беруші үшін сіз сәтсіздікке ұшыраған жағдайларды тізіп қана қоймай, сіз нені сәтсіздік деп бағалайтыныңызды, бұл туралы айта аласыз ба, қиындықтарды қалай жеңетініңізді түсіну маңызды. Ешқайсымыз сәтсіздіктерден қорғанбаймыз, әркімнің, соның ішінде сізге қарсы отырған адамның да сәтсіздіктері болды. Ал өмірлік тәжірибенің құндылығы қызмет атқарған жылдарында емес, өмірлік тәжірибеде, сәтсіздіктерден кейін «орнынан тұру», жіберілген қателіктерден кейін алға жылжу, қабылданған шешімдердің ұтымдылығы мен қабілеттілігінде. бір тырмаға баспау.

Өзіңіздің күшті және әлсіз жақтарыңызды көрсетіңіз

Көпшілікке кедергі болатын тағы бір сұрақ. Жұмыс іздеушілерге арналған нұсқаулықтар сіздің әлсіз жақтарыңызды күшті жақтарыңыздың кеңеюі ретінде көрсетуді ұсынады, мысалы, жұмыс берушіге сіз бастаған бизнесті қалай тастай алмайтындығыңызды айту ұсынылады, ал жұмысты уақытында қалдыру сіздің күшіңізден тыс.

Егер сіз бұл сұраққа жазбаша жауап берсеңіз, сіз, әрине, осы мәселе бойынша әдебиетті жақсы білетіндігіңізді, жақсы жадыңызды және сонымен бірге абсолютті икемсіздігіңізді, оқылған материалды «шығармашылықпен» өңдеуге қабілетсіздігіңізді көрсетесіз. HR-менеджерлер де кітап оқитынын ұмытпаңыз, егер олар сізге кез келген ақпаратты «жұтатын» ойы тар адамдар болып көрінсе, қателесесіз. Бұл сұрақтың астарында өзіңіздің жағымды және жағымсыз қасиеттеріңізді шынымен білуге ​​деген ұмтылыс емес, ашық болу, ыңғайсыз сұрақтарға жауап беру қабілеті, өзіне деген сенімділік жатыр. Маркаларды шығармаңыз, әрқайсымыздың «өмір сүруге құқығымыз бар» көптеген кемшіліктеріміз бар - біреулер арам ойлылардың көз алдында жұмыс істеу қабілетін жоғалтады, кейбіреулер күнделікті жұмысқа шыдай алмайды, және көпшілігіміз жұмысқа уақытында жету үшін таңертең тұруға тырысамыз. Сізге шынымен не тән екенін ойлаңыз және ашық болудан қорықпаңыз. Өйткені, өзіне сенімді адам ғана өзінің беделі үшін қорықпай өзінің кемшіліктері туралы айта алады.

5 жылдан кейін өзіңізді қалай елестетесіз?

Мәселе, керісінше, мансаптық жетістіктер туралы емес, болашақты көре білу, алға қойған мақсатқа қалай жетуге болатынын түсіну, ішкі мотивтер, өз өміріңізді жоспарлау және аралық нәтижелерді көре білу туралы. Сіз айтып жатқан нәрсеге байланысты өзіңізді кәсіпқой ретінде қаншалықты объективті түрде қарайтыныңызды, сізді мамандықтың өзі қызықтырады ма, әлде мансаптық өсуге көбірек қызығушылық танытасыз ба, өзіңіздің дамуыңыз бен ілгерілеуіңіз қаншалықты дәл сәйкес келетінін түсіну қиын емес.

Жеке өмір

Қандай да бір себептермен, осы салаға қатысты барлық сұрақтар да үлкен ұят тудырады. Ал не жақсы - үйленген немесе жоқ, балалы немесе баласыз, қандай отбасылық жағдайдың артықшылығы бар? Сіз мұны қалағаныңызша талқылай аласыз, бірақ сізде бар отбасылық мәртебеңіз бар және оны жұмыс берушінің қалауына байланысты өзгерту екіталай. Көп жағдайда бұл сұрақтар сіздің жеке өміріңіздің құпиясына енуді емес, бейтаныс адаммен өзіңіз туралы қаншалықты сөйлесе алатыныңызды түсінуге бағытталған. Сіз қаншалықты ашықсыз және сіз өзіңіздің «меніңіздің» шекарасын қалай сақтайсыз, сіз жеткілікті тәуелсіз және тәуелсізсіз бе, сізді алаңдататын нәрсе туралы сөйлесесіз бе немесе жеке тақырыптарды талқылаудан аулақ болуға тырысасыз ба. Ал егер сіз жеке өміріңіз туралы айтпауды жөн көрсеңіз, оны қалай жасау керектігін қаншалықты нәзік білесіз.

Түйін сөздер: жиі қойылатын сұхбат сұрақтары, сұхбат сұрақтарына қалай жауап беру керек, сұхбатта не сұралады, жұмыс сұхбаты сұрақтары, жиі сұхбат сұрақтары мен жауаптары, сұхбатта қандай сұрақтар қойылады, мүмкіндік беретін сұхбат жауаптары.

Мүмкін сұрақтар

Жауап беруге дайын болуыңыз керек ең көп таралған сұрақтар.

Сұхбатта қойылатын сұрақтардың барлығын алдын ала ешкім анықтай алмайтыны анық. Теориялық ерекшелік құрылымдық сұхбат болып табылады, мұнда барлық үміткерлерге бірдей алдын ала дайындалған сұрақтар тізімі қойылады. Бірақ сұхбаттың бұл түрі сирек қолданылады. Дегенмен, іс жүзінде сіз 15-20 сұрақтың тізімін жасай аласыз, олардың көпшілігі бір немесе басқа түрде әр сұхбатта сұралады. Осы сұрақтардың кейбірін қарастырайық.

Өзіңіз туралы аздап айтып беріңізші

Бұл өзіңізді жақсы жағынан көрсетудің тамаша мүмкіндігі, әсіресе алдын ала дайындалған болсаңыз. Жұмыс беруші саналы немесе бейсаналық түрде жұмысты орындай алатын қызметкерді іздейді, яғни. сәйкес біліктілігі, тәжірибесі және т.б. бар және оны орындағысы келеді.

* Жұмыс беруші мүдделі қызметкерді көріп, бұл қызығушылықтың қалай түсіндірілетінін түсінуі керек.

* Жұмыс беруші басқара алатын адамды іздейді, яғни. өз жауапкершілігін сезінеді, тәртіпке бағынады, сынға бейімділік танытады, айтқанды тыңдап, түсінуді біледі.

Сіз өзіңіз туралы әңгіме дайындап, оны жұмыс берушілер тұрғысынан ерекше маңызды болып табылатын іздеген сапаларыңыздың бар екенін көрсететін әңгімені әзірлеуіңіз керек. Егер сіз белгілі бір лауазымға немесе жұмысқа үміткер болсаңыз, сіздің тарихыңыз осыны ескере отырып жасалуы керек. Өзіңіз туралы айтқанда, ресми өмірбаяндық ақпаратты қысқартыңыз және егжей-тегжейлерге алданып қалмаңыз. Ең бастысы, сіздің практикалық тәжірибеңізді, жұмыс берушіге пайдалы болуы мүмкін біліміңіз бен дағдыларыңызды, сондай-ақ жұмысқа деген көзқарасыңыз бен қызығушылығыңызды атап өткен жөн.

Сұраққа мүмкін жауаптар:

* Берілген жұмысқа жауапкершілікпен қараймын, оңай дайындаламын, тәртіптімін.

* Мен бұл жұмысты істей аламын және істей аламын, өйткені мен оны қызықтырамын.

Қандай сұрақтарыңыз бар?

Бұл сұрақты әңгіменің басында қоюға болады, тек алдын ала дайындық сізге дұрыс бағдарлануға көмектеседі. Әңгімелесу контекстін ескере отырып, сұхбаттасу кезінде оларды жұмыс берушіге ұсыну үшін сұрақтар тізімін алдын ала дайындаған жөн. 

Ағымдағы жағдай сізді мәжбүр етпесе, үш түрлі сұрақтан артық қоймау керек.

Неліктен бұл жұмысты (ұйымды) таңдадыңыз?

Күшті себептерді келтіріңіз: сіздің біліктілігіңіз бен жұмыс тәжірибеңізді олар ең үлкен қайтарымды бере алатын жерде қолдануға деген ұмтылыс, өсу мүмкіндіктері, күшті командада жұмыс істеудің тартымдылығы және т.б.

Сұраққа мүмкін жауаптар:

* Мен сіздің компанияңызда өзімнің даму болашағымды көремін.

* Мен алған білімімді қолдануды қалаймын, мен кәсіби маманның тәжірибесін алғым келеді.

* Мен сіздің командаңызда қызықты істермен айналысқым келеді.

Сізге басқа жұмыс ұсыныстары түсті ме?

Егер солай болса, тікелей айтыңыз. Сізді жұмысқа алуға дайын басқа біреудің болуы сіздің мүмкіндігіңізді арттырады. Әрине, бұл жұмыс сізді көбірек қызықтыратынын қосу керек.

Басқа жерде сұхбат бердіңіз бе?

Әдетте, сіз «иә» деп адал айта аласыз, бірақ дәл қай жерде екенін айтуға асықпаңыз.

Сіздің жеке өміріңіз сапарға және тұрақты емес жұмыс уақытына байланысты бұл жұмысқа кедергі келтіре ме?

Бұл сұрақты әйелдер жиі қояды. Заңды айналып өту әрекетіне: «Жоқ, зиян тигізбейді» деп нақты жауап беріңіз.

Сіздің күшті жақтарыңыз қандай?

Ең алдымен осы жұмыс үшін пайдалы қасиеттерді атап өтіңіз.

Сіздің осал тұстарыңыз қандай?

Бұл сұраққа ешқашан тікелей және шынайы жауап бермеңіз. Ол кемшіліктерді айта отырып, олардың орнын толтыратын артықшылықтар туралы айта отырып, екпінді ауыстыратындай етіп бұру керек.

Неліктен бұл жұмысты алғыңыз келеді? Неге біз сізді жұмысқа алуымыз керек?

Бұл өзіңізді «сату» үшін ең жақсы сұрақ. Бірақ оған алдын ала мұқият дайындалу керек.

Бұрынғы жұмысыңызды неге тастадыңыз?

Сіз қақтығыстар туралы айтпауыңыз керек, тіпті олар болса да. Ешқашан бұрынғы бастығыңызды немесе жұмыс берушіңізді сынамаңыз. Егер сұхбат алушы сізде жанжал болғанын білсе, егжей-тегжейге бармаңыз, бұл ерекше жағдайларға байланысты ерекше жағдай екенін түсіндіріңіз және алдыңғы жұмыста болған жағымды нәрселерді атап өтіңіз: тәжірибе, дағдылар, кәсіби байланыстар және т.б. .

Неліктен жұмыс орнын ауыстыруды шештіңіз?

Бұл сұрақ сұхбат кезінде жұмыс істейтін адамға жиі қойылады. Бұл сұраққа жақсы жауап беру қиын. Ұйым сіздің кәсіби және жұмыс орныңыздың өсуі үшін нақты мүмкіндіктерді таусылды деп айта аламыз және сіз мұнымен тоқтап қалғыңыз келмейді.

Үш (бес) жылдан кейінгі позицияңызды қалай елестетесіз?

Жедел жауап берген дұрыс: мен бір ұйымда жұмыс істегім келеді, бірақ одан да жауапты жұмыста.

Сіздің жұмыс тәжірибеңіз қандай?

Сұраққа мүмкін жауаптар:

* Алғашқы еңбек тәжірибем мектеп бригадасында алынды.

* Тәжірибеде (қай жерде және қандай дәрежеде тапсырғаныңызды тізімдеңіз).

Сіз қандай жалақы күтесіз?

Әңгіме басында ең алдымен жалақыны талқылаудың қажеті жоқ деп жауап беруден жалтаруға тырысқан дұрыс. Егер сұхбат алушы талап етсе, онда сіз үшін тартымды және ұйымның күтулеріне, мүмкіндіктеріне және нормаларына сәйкес келетін соманы атаңыз. Егер сізде мұндай ақпарат болмаса, онда сіз шақырған соманы төмендетпеңіз, бірақ жұмыстың мазмұны мен шарттарымен егжей-тегжейлі танысқаннан кейін бұл мәселені бөлек талқылауға дайын екеніңізді көрсетіңіз.

Сұраққа мүмкін жауаптар:

* Төлем сіздің кәсіпорыныңыздағы орташа деңгейден төмен болмайды деп ойлаймын.

* Сіздің кәсіпорыныңыздағы штат кестесіне сәйкес жалақы маған сәйкес келеді.

* Мен жұмыс көлеміне сәйкес келетін ақылға қонымды сыйақыны күтемін.

Тағы не білгіңіз келеді?

Ешқашан сұрақтарыңыз жоқ деп айтпаңыз. Сіздің жұмысқа қабылдауыңызды қолдайтын сұрақ қоюға тырысыңыз. Мысалы, алдыңғы әңгімеде жеткілікті түрде қарастырылмаған жұмыс үшін маңызды нәрсе туралы түсініктеме сұраңыз. Осы сұрақтарды алдын ала ойластырыңыз. Бірақ егер сізден бұл туралы сұралмаса, сұхбатта осы сұрақтардың бәрін қоюға тырыспаңыз. Берілген ақпарат үшін жұмыс берушіге алғыс айтуды ұмытпаңыз.

Осы жұмысты қолға алсаңыз, қандай өзгерістер енгізер едіңіз?

Сұрақ жиі басшылар мен әкімшілік қызметкерлер лауазымдарына үміткерлерге қойылады. Сіз өзіңіздің ұқсас жағдайлармен таныс екеніңізді және бастаманы өз қолыңызға алу қабілетіңізді көрсетуіңіз керек, бірақ тасты қалдырмауға дайын екеніңізді көрсете отырып, оны асыра алмаңыз. Сондай-ақ, егер сізде жағдаймен толық танысу мүмкіндігі болмаса, өзгертулер ұсынудан сақ болыңыз.

Бұл кандидаттар сұрайтын ең көп таралған сұхбат сұрақтары. Кейде сіз күтпеген және зиянсыз сұрақтарға тап болуыңыз мүмкін. Мысалы: «Сен бүгін не істедің?» Бұл сұраққа өзіңіз үшін қаншалықты тиімді жауап бере алатыныңызды ойлап көріңіз. Дегенмен, мәселе сіз өз уақытыңызды қалай өткізесіз және қандай өмір салты жұмысқа орналасу мүмкіндігін арттырады. 

Жұмыс беруші кімге керек

Егер сіз иерархиялық сатыдағы лауазымға үміткер болсаңыз, сізден талап етілетін нәрсеге дайын болыңыз:

* білім, тәжірибе, дағды;

* білім (жақсы профиль);

* жұмыс тәжірибесі (мамандық немесе сәйкес салаларда жақсырақ);

* жан-жақтылық (мысалы, бухгалтерлік есеп бойынша білімі бар қаржы директоры);

* жағдайды жақсартқан нақты жағдайлар;

* компьютерлік сауаттылық;

* тез үйрену қабілеті;

* коммуникативті дағдылар;

* бастама;

* жүйелі;

* болжау және талдау қабілеті;

* тәртіп

* әдептілік;

* өзін-өзі бақылау;

* мәселелерді шешудегі табандылық;

* Кәсіби өсуге деген ұмтылыс.

Жеке қасиеттері бойынша жұмыс берушінің артықшылық рейтингі:

* қарым-қатынастағы сүйкімділік, жағымдылық;

* топта жұмыс істей білу;

* тез бейімделу;

* ынта;

* экстремалды жағдайларда төзімділік;

* күйзеліске төзімділік;

*сенімділік.

Жұмыс берушінің мінез-құлық ерекшеліктері бойынша таңдау рейтингі:

* көмек көрсету;

* достық;

* қамқорлық;

* әдептілік;

* Әзіл-оспақты түсіне білу.

Алдын ала ойлану керек сұхбаттың негізгі нүктелері

Адамды әлі де киім қарсы алады, сондықтан сыртқы түрі соңғы рөл емес. Сізден Армани костюмдерін ешкім талап етпейді, бірақ сіз ұқыпты және іскер көрінуіңіз керек. Бұл сіздің стиліңізді өзгерту керек дегенді білдірмейді - ең алдымен, сіз өзіңізді жайлы сезінуіңіз керек, бірақ оқиғаға мүмкіндігінше сәйкес келетін киімдерді таңдауға тырысыңыз. Шаш пен қол жақсы күтімді болуы керек, макияж ханымдар үшін өте маңызды. Адам психикасының қасиеті соншалық, алғашқы әсер кейінгі қатынасқа шешуші әсер етеді.

Сіз кездесуге дәл белгіленген уақытта келуіңіз керек. Кешіктіру қабылданбайды. Объективті себептермен кешігіп қалсаңыз, қоңырау шалып, кездесуді қайта жоспарлауға тырысыңыз. Белгіленген уақыттан ерте келуге болатын жағдайлар болса, қайта қоңырау шалыңыз және жұмыс беруші сізді қабылдай алатынын біліңіз.

Әңгімелесу кезінде әңгіме бағытын жұмыс беруші белгілейді, сондықтан қойылған сұрақтарға нақты жауап беріңіз. «Иә», «жоқ», «болмады», «мүше болған жоқ» деген мағыналар сізге жақсы қызмет ете алмайды, бірақ сіз де ұзақ түсініктемелерге түспеуіңіз керек. Пікірлеріңіз қысқа, бірақ мағыналы болуы керек.

Еңбегіңізді асыра көрсету немесе кәсіби тәжірибеңізді асыра көрсету азғыруына қарсы тұрыңыз. Тек шындыққа сәйкес келетін ақпаратты көрсетіңіз. Әйтпесе, сіз тек өзіңізге зиян келтіре аласыз. Біріншіден, сіздің жауаптарыңыздың дұрыстығы әңгімелесу кезінде оңай тексеріледі, тіпті жұмыс беруші сіздің бұрынғы басшылықпен тікелей байланыса алады; екіншіден, олар сіздің сөзіңізді қабылдай алады, бірақ шағын практикалық сынақ ұйымдастырады.

Бұрынғы әрекеттеріңізге сындарлы талдау жасаңыз. Өзіңіздің әлсіз жақтарыңыз туралы айтудан қорықпаңыз. Әрине, сіз оларға назар аудармауыңыз керек, бірақ бұл тақырыпты да айналып өтуге болмайды. Қателіктеріңізді мойындау және талдау арқылы сіз тек өзіңіз үшін қосымша ұпай аласыз - тек ештеңе істемейтіндер ғана қателеспейді.

Кез келген жұмыс беруші бұрынғы жұмыс орындарын тастап кету себептерін анықтауға тырысады. Шындықты қайта айту қауіпсіз. Бұрынғы басшылықты сөгуден аулақ болыңыз - бастықтардың өз ынтымағы бар. Егер сіз бұрынғы жұмысыңызда толықтай ауырып қалсаңыз және сіз осы шарашка кеңсесін төзгісіз қарғағыңыз келсе, сол сындарлы сынның көмегіне жүгініңіз. Ендеше, ең болмаса, өзіңізді ойланатын, сараптайтын адам ретінде жариялайсыз.

Жұмыс беруші сізді қызықтыратын барлық ақпаратты алған кезде, сізде сұрақ қою кезегі келеді. Жұмыс іздеу технологиясы бойынша батыстық ұсыныстардың барлығында дерлік сұхбатқа дейін компания туралы мүмкіндігінше көбірек ақпарат алу үшін кеңес таба аласыз. Біздің елде, өкінішке орай, бұл әрқашан мүмкін емес, бірақ Интернет тапсырманы айтарлықтай жеңілдетеді - корпоративтік сайттардың саны секіріспен және шектен тыс өсуде. Дегенмен, сұхбат кезінде бұл ұят емес, бірақ сіз жұмыс істеуге тура келетін ұйым туралы, онда сіз алатын орын және кәсіби өсу перспективалары туралы сұрау керек. Бұл тақырыпты алға тартпай-ақ, өз табысының деңгейіне қызығушылық таныту өте дұрыс.

Әңгімелесудің соңында Жұмыс беруші сіздің кандидатураңызды қарастыратынын және сізбен байланысатыны туралы хабарлайды. Еңбек нарығындағы қарым-қатынас мәдениеті бұрыннан қалыптасқан Батыста бұл шешімнің оң немесе теріс екеніне қарамастан кандидатқа хабарланады. Біздің әлі де өркениетті емес елде, егер сіздің кандидатураңыз сәйкес келмесе, сізді алаңдату екіталай, сондықтан жұмыс берушіден кез келген жағдайда немесе оң шешім болған жағдайда сізбен байланыса ма, жоқ па екенін түсіндіруін сұраңыз. Жауапты қанша уақыт күтуге болатынын келісіңіз, қоңырау шалып, нәтижені өзіңіз білуге ​​болатынын сұраңыз.

Ойлау уақыты жұмыс берушіге ғана емес, сізге де тиесілі. Сіз де өз таңдауыңызды жасайсыз. Басқа нәрселермен қатар, сіздің болашақ мансабыңыздың аясында бұл компания сіз үшін қандай болатынын өзіңіз шешуге пайдалы - мансап сатысы немесе оған жай ғана қадам, т.б. Сіз ұйымда кәсіби түрде дамып, өскіңіз келе ме, әлде оны жоғары кәсіби деңгейге жету мүмкіндігі ретінде қарастырасыз ба. Жаңа басшылықпен және командамен қарым-қатынасты қалай құратыныңыз негізінен сіз қабылдаған шешімге байланысты.

Өзіне деген сенімділікті қалай арттыруға, өзін-өзі бағалауды дамытуға және дамытуға болады

Өзіне және іс-әрекетіне сенім ұялататын адам оңай байланыс орнатып, өз мәселелерін оңды шешетінін, мансап сатысымен тезірек көтерілетінін, өзін толық сезінетінін және соның нәтижесінде бақыттырақ болатынын бәріміз білеміз. Сондықтан өзіне деген сенімділікті дамыту қажет және өте маңызды. Сенімділікке ие болу үшін біз өзіңіздің бағалауыңызды өзгертуге көмектесетін және әртүрлі өмірлік жағдайларда қалай сенімді болу керектігін үйрететін 12 қадамды ұсынамыз.

1-қадам.  Сіз үшін қандай құндылық бар екенін, неге сенетініңізді, өміріңізді қалай көргіңіз келетінін шешіңіз. Жоспарларыңызды талдаңыз және оларды бүгінгі күн тұрғысынан бағалаңыз, осылайша сіз белгілі бір өзгерістерді байқаған кезде оны пайдалана аласыз.

2-қадам:  Өткен қателіктеріңіз үшін өзіңізді кешіріңіз. Ара-тұра өткеніңізді талдауға тырысыңыз, бірақ оның сізді жаулап алуына жол бермеңіз. Тіпті кішкентай, бірақ жағымды естеліктерге орын беріңіз. Жаман өткенді өзіңіз жоймайынша жадыңызда сақталады.

3-қадам:  Кінә мен ұят сізге табысқа жетуге көмектеспейді. Олардың сізді басып алуына жол бермеңіз.

4-қадам.  Сәтсіздіктердің себептерін өзіңізден іздеңіз. Сіз өзіңіздің қиыншылықтарыңыз бен бақытсыздықтарыңыз үшін мемлекетті, жағдайларды, басқа адамдарды кінәласаңыз, сіз өз өміріңіздің қожайыны рөлінен бас тартасыз. Табысты адам белсенді өмірлік позицияны алады және өзін өзгертеді. Және кез келген жағдайда, ол белгілі бір жағдайлардың әсерінен аяғына берік тұру мүмкіндігін табады.

5-қадам.  Әрбір оқиғаны әртүрлі бағалауға болатынын ұмытпаңыз. Заттарға осындай көзқарастың арқасында сіз адамдарға шыдамдылық танытасыз және бұрын сізге біржақты болып көрінген көзқарастарға сабырмен жауап бересіз.

6-қадам.  Өзіңіз туралы ешқашан жаман айтпаңыз. Өзіңізге жағымсыз қасиеттерді жатқызудан аулақ болыңыз: «ақымақ», «қабілетсіз», «бақытсыз». Бұл подсознаниеде қалаусыз тұрақты стереотипті дамыта алады.

7-қадам  . Сіздің әрекеттеріңізді әртүрлі тәсілдермен бағалауға болады. Егер біреу сіздің әрекеттеріңізді сындарлы түрде сынаса, оны өз пайдаңызға пайдаланыңыз, бірақ басқалардың сізді тұлға ретінде сынауына жол бермеңіз.

8-қадам.  Есіңізде болсын, кейде жеңіліс - сәттілік. Жеңілістің арқасында сіз, біріншіден, сіз өзіңізге күш салуға тұрарлық емес қате мақсаттар қойдыңыз, ал екіншіден, келесіден, мүмкін одан да көп қиындықтардан аулақ болдыңыз деп қорытынды жасауға болады.

9-қадам  . Сіздің өмірге деген оң көзқарасыңыз денсаулық пен ішкі тепе-теңдіктің, жоғары рухани денсаулықтың кепілі.Ол дүниені қалай көретініңізге ғана байланысты. Өмірді депрессияға жұмсау үшін тым қысқа.

10-қадам.  Өзіңізге анда-санда демалуға, өз ойыңызды тыңдауға, өзіңізге ұнайтын іспен айналысуға, кейде өзіңізбен жалғыз қалуға мүмкіндік беріңіз. Осылайша сіз өзіңізді жақсырақ түсіне аласыз. Бұл сәттер алға шешуші немесе маңызды қадам жасау үшін энергияны жинақтауға мүмкіндік береді.

11-қадам  . Өзіңізге бірнеше маңызды мақсаттарды таңдаңыз, оған жету жолында кішігірім, аралық мақсаттарға жету керек. Осы аралық мақсаттарға жету үшін сізге не қажет екенін мұқият қарастырыңыз. Сіздің сәтті қадамдарыңыздың ешқайсысын елеусіз қалдырмаңыз және өзіңізді жігерлендіріп, мақтауды ұмытпаңыз.

12-қадам  Өзіңізге сенімді болыңыз. Және мына сөздерді есте сақтаңыз: Сіз қасірет жауатын пассивті объект емессіз, басуды үреймен күтетін шөптің талы емессіз. Сіз эволюциялық пирамиданың шыңысыз, бірегей тұлғасыз, өміріңіздің белсенді жасаушысысыз, сіз оқиғаларға жауаптысыз! Сіз өз тағдырыңыздың иесісіз!

Жұмысқа орналаспау себептері

* аянышты көрініс;

* бәрін білетін әдептілік;

* мансаптық жоспардың және нақты мақсаттың болмауы;

* шынайылық пен тепе-теңдіктің болмауы;

* қызығушылық пен ынтаның болмауы;

* әдепсіздік;

* сыпайылықтың болмауы;

* шешімсіздік;

* мамандық бойынша аз білім;

* мақсаттылықтың болмауы;

* сөйлей алмау: әлсіз дауыс, нашар дикция;

* төменнен бастауды қаламау: тым тез тым көп күту;

* бұрынғы жұмыс берушілер туралы жағымсыз пікірлер;

* өзін-өзі ақтауға ұмтылу, жалтару, қолайсыз факторларға сілтеме жасау;

* жоғары дамыған алдын ала пікірлері бар төзімсіздік;

* қызығушылықтардың тарлығы;

* уақытты бағалай алмау;

* өз істерін нашар басқару;

* әлеуметтік өмірге қызығушылықтың болмауы;

* тәжірибенің құндылығын түсінбеу;

* сынды қабылдай алмау;

* ақшаға әуестену;

* оқуға деген ынтасыздық;

* жай ғана қоныстануға ұмтылу;

* сәтсіз отбасылық өмір;

* ата-анамен қарым-қатынасының нашарлығы;

* әңгімелесушінің көзіне қарауды қаламау;

* абайсыздық;

* цинизм;

* әңгімелесуге дәлелді себепсіз кешігу;

* әлеуетті жұмыс берушіге жұмыс туралы сұрақтардың болмауы;

* сұрақтарға жауаптардың белгісіздігі;

* төмен моральдық.

Әңгімелесудің тәртібі

* Компания өкілімен амандасу кезінде алдымен қол алыспаңыз.

* Сізден бұны сұрамайынша отырмаңыз.

* Мұқият тыңдау. Сұхбат беруші берген әңгіме бағытын ұстаныңыз.

* Сұраққа жауап бермес бұрын, оның не үшін қойылғанын, жауапта өзіңіздің күшті жақтарыңызды қалай атап өтуге болатынын және не туралы сөйлеспеу керектігін түсінуге тырысыңыз.

* Бұрынғы жұмыстарды талқылағанда, бұрынғы бастығыңыз бен әріптестеріңізді сынамаңыз.

* Жеке немесе қаржылық мәселелеріңіз туралы арнайы сұралмайынша талқылауды бастамаңыз.

* Сізді қанағаттандыратын жалақыны атай аласыз, бірақ ол туралы сізден сұралғанға дейін емес.

* Сұхбат соңында сұхбаттасушыға назар аударғаны үшін алғыс айтыңыз.

Сұхбатқа дайындалу

* Өзіңізге жұмыс тапқыңыз келетін ұйым туралы ақпарат беруге тырысыңыз.

* Өзіңізбен бірге барлық қажетті құжаттардың көшірмелері, кәсіби түйіндеме, білім туралы сертификаттардың көшірмелері болуы керек.

* Сізге ұсынатын адамдардың аты-жөні мен телефон нөмірлерін олармен келіскеннен кейін беруге дайын болыңыз.

* Кешігіп қалмас үшін ұйымның нақты орналасқан жері мен бағытын біліңіз.

* Уақытыңыз жеткілікті екеніне көз жеткізіңіз және сұхбат кешіктірілсе, қобалжымаңыз.

* Іскерлік киімді ұстаныңыз.

* Күтілетін сұрақтар тізімін жасаңыз және жауап нұсқаларын дайындаңыз.

* Жалақыны талқылауға арнайы дайындалыңыз.

* Мүмкін болатын сұрақтарға жауаптарыңызды жақсылап жаттықтырыңыз, мұны ойын сұхбаты репетициясы түрінде орындаңыз.

*Мүмкіндік ұсынылса, қоятын сұрақтарды міндетті түрде дайындаңыз.

Және тағы бірнеше маңызды кеңестер:

Әңгімелесуге дайындалу кезінде алдын ала барлауды жүргізу өте маңызды. Сұхбаттасуға баратын компания туралы және сіз кездесетін адамдар туралы мүмкіндігінше көбірек ақпарат жинау керек.

Пайдалы ақпаратты әртүрлі жолдармен алуға болады. Егер бұл ірі кәсіпорын болса, оның өнімдерімен немесе қызметтерімен танысыңыз. Көптеген ұйымдар брошюралар мен жарнамалық брошюраларды таратады. Осы ұйым туралы газеттерден немесе журналдардан мақалалар табуға тырысыңыз.

Сіз осы ұйымда жұмыс істейтін немесе жұмыс істеген адаммен сөйлесе аласыз. Сіз одан көп пайдалы нәрселерді біле аласыз, бірақ мұндай әңгімелердің субъективті бояуын ескеру керек. Мүмкін сіздің кейбір сұрақтарыңызға сіз хабарласқан агенттіктің кеңесшісі жауап бере алады.

Сіз сұхбаттасатын ұйым туралы не білуіңіз керек:

* Ұйым қандай өнімдерді немесе қызметтерді ұсынады?

* Өнімдер мен қызметтер қайда және кімге сатылады?

* Ұйымның құрылғанына неше жыл болды?

* Ұйым құрылғаннан бері оның мақсаттары қалай өзгерді?

* Басшылық құрамы тұрақты ма, әлде жиі өзгере ме?

* Ұйымның құқықтық мәртебесі қандай?

* Ұйымды басқа фирмалар басып алу әрекеттері болды ма?

* Ұйым өткен жылы пайда тапты ма? Соңғы үш жылда?

* Соңғы үш жылда жұмыстан қысқартулар болды ма? Неліктен?

* Ұйым үлкенірек қауымдастықтың бөлігі ме?

* Баспасөз жұмысын ұйымдастыруға қаншалықты көңіл бөлінеді? Неліктен?

* Ұйымның БАҚ-та хабарлауы қандай?

* Бұл ұйымдағы қызметкерлерге деген көзқарас қандай?

* Ұйымда қандай жаңа жобалар әзірленуде?

* Ұйым елде орналасқан ба немесе оның шетелде серіктестері немесе филиалдары бар ма?

* Ұйым жататын саланың болашағы қандай? 

өзін-өзі таныстыру

Сіз және жұмыс беруші: табысқа жетудің 10 ережесі

1-ереже  . Қажет болуы мүмкін барлық құжаттарды алдын ала жинаңыз. Жазбаша ұсыныстармен жазу, телефондар. Дипломыңызды, курстарды бітіргені туралы сертификатты (бар болса), төлқұжатыңызды, еңбек кітапшаңызды және түйіндемеңізді, жақсырақ екі данада болуын ұмытпаңыз. Барлық қағаздарды файлдарға мұқият сұрыптаңыз, бұл сіздің еңбекқорлығыңыз бен үнемділігіңіздің айқын дәлелі болады.

2-ереже.  Презентация сөзін қағазға жазып, оны айна алдында қайталаңыз. Нені және қалай айтатыныңызды алдын ала ойластырыңыз.

3-ереже  . Жалғыз сыртқы келбетіңізбен жағымды әсер қалдыруға тырыспаңыз. Табиғи болыңыз, қатаң іскерлік көрініс ең қолайлы. Есіңізде болсын, алғашқы әсер өте маңызды.

4-ереже:  Демалыңыз. Жүйке бірден байқалады, бірақ одан да көп жұмыс берушіні жағымсыз ойға шабыттандырады: «Бұл адам неге сонша алаңдайды? Ол бірдеңені жасырғысы келеді ме? Әлде ол өзіне сенімді емес пе? «. Жақсы ұйықтаңыз, сәттілікке дайын болыңыз. Ұйқысы келіп, летаргиялық көрінгіңіз келмесе, ешқандай дәрі қабылдамағаныңыз жөн.

5-ереже.  Бас тартудан қорықпа. Сұхбаттың кез келген нәтижесіне ойша дайындалыңыз.

 6 -ереже Сіз осы оқиға үшін ойлап тапқан масканы киюге болмайды. Ең бастысы - үнемі сыпайылық. Сөйлеуден гөрі көп тыңдауға тырысыңыз, шамадан тыс сөйлесу тек зиян тигізеді.

7-ереже  . Өзіңіздің артықшылығыңызды көрсетуге тырыспаңыз. Әрине, сіз өзіңіздің құзыреттілігін көрсетуіңіз керек, бірақ одан артық емес.

8-ереже.  Жалаңаштау мен жағымпазданудан аулақ болыңыз - ол бірден көзге түседі және оны аз адамдар ұнатады. Орташа еркін және тәуелсіз болыңыз (бірақ оны асыра алмаңыз!), әбігерге түспеңіз және ұялмаңыз. Сонда сіз өзіңізге қандай құрметпен қарасаңыз, жұмыс беруші де сізге солай қарайды.

Ереже 9.  Ешкім туралы жаман сөз айтпа және бұрынғы басшылықты, жұмыстағы әріптестерді, бәсекелестерді жамандауға тырыспа. Бұл сізді жарқыратпайды. Тіпті әлсіз тұстарыңызды да жақсылыққа пайдалануға болады (Мысалы: баяулық, егжей-тегжейлерді жіберіп алмауға және жұмысты мұқият орындауға мүмкіндік береді).

Ереже 10.  Ұсынылған шарттармен бірден келіспеңіз. «Ойланып көрейін» дегені дұрыс. Кез келген нәрсеге дайын бейтаныс адам мектепті тастап кеткен немесе авантюрист сияқты көрінеді.


(c) ұсынылған материал "Тынық мұхит мемлекеттік университеті" сайтынан алынды

 

 

© 1995 - 2022 Академия Гражданской Авиации