Сапа саласындағы саясат

Академияның сапа саласындағы саясаты авиациялық саланың қауіпсіз және тиімді жұмыс істеуі үшін білім, ғылым және өндірістің озық жетістіктерін интеграциялау арқылы ICAO, EASA, IATA халықаралық талаптарына сәйкес мамандар даярлау миссиясын іске асыруға бағытталған.

 

Көрубіздің шабытымыз

АГА әлемдік деңгейдегі сапалы білім беру қызметтерін ұсынады:

- Оқу процесінің барлық тізбегі бойынша бірінші реттен бәрін дұрыс жасауға ұмтылу,

- Профилактиканың және үнемі жақсартудың проактивті мәдениетінің болуы,

- Күтілгеннен барынша асып түсу үшін жұмыс жасау,

- Тапсырыс берушілердің адалдығын құру, сапаны бәсекелестік артықшылық ретінде анықтау.

Қызметтердің сапасына қол жеткізу мерзімдерді қатаң сақтау, құн мен шығындарды бақылау жағдайында ғана мүмкін болады.

МИССИЯ - Академия өз серіктестерімен бірлесіп, біздің тапсырыс берушілеріміздің қажеттіліктерін қанағаттандыратын қызметтерді ұсынатындығына кепілдік беру:

- Компанияның өнімділігін арттыру және қызметтердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету

- Қолданылатын нормаларды/стандарттарды сақтау

- "Сапа-біз жасайтын барлық нәрсе" деген ойды дамыту.

 

ІСКЕРЛІК МӘДЕНИЕТ

Біздің іскерлік мәдениетіміз оның негізгі құндылықтарымен біздің ұйымның негізінде жатыр. Іскерлік мәдениет-бұл біздің бизнесімізге арналған нұсқаулық, ол бізге іргелі нәрсені қалай сақтау керектігі туралы нақты түсінік береді және Біз дамығымыз келетін өзгеретін ортаны ескереді.

Негізгі құндылықтар - Біз кімбіз

1/ Тапсырыс берушіге назар аудару, "Тапсырыс берушінің дауысын" Академия ішіне беру, клиенттің сыртқы немесе ішкі болуына қарамастан процестердің ашықтығын арттыру арқылы жоғары сапалы және Тапсырыс берушінің үміттеріне сәйкес келетін қызметтерді ұсыну.

2/ Қолданылатын талаптарды, нормалар мен стандарттарды бір мезгілде сақтай отырып, Ұйым қызметінің тиімділігін тұрақты арттыру мақсатында алынған сабақтар мен озық практикамен алмасатын, өзгерістерге ден қоятын және ашық білім алатын ұйым.

3/ Нақты айқындалған процестер арқылы көрсетілетін қызметтер сапасы проблемаларының профилактикасына және оларды жоюға сүйене отырып, "бірінші реттен және әрбір рет дұрыс" процесіне бағдарлану.

4/ PDCA (Plan-Do-Check-Act / жоспарлау-әрекет ету-тексеру-түзету) қағидаттары, тапсырыс берушілердің пікірлерін іске асыру және күнделікті пайдалану, проблемаларды практикалық шешу (PPS), тиімділіктің негізгі көрсеткіштері (KPI), стандарттау, қызметкерлердің құзыреттілігін арттыру және процестерді сақтау.

5/ Қызметкерлерді Тапсырыс берушіге бағытталған сапа мәдениетіне Академияның барлық процестері мен операцияларына тарту.

 

Бастамалар - миссияны қалай орындаймыз

Сапа жүйесіне және академиядағы барлық адамдарға жүктелген миссияны орындау және алдын-алу мен үнемі жетілдіруге негізделген көзқарасымызды жүзеге асыру үшін біз алты негізгі факторға назар аударамыз және сүйенеміз:

1/ Қызметтің өмірлік циклінің әр кезеңінде сыртқы және ішкі тұтынушыларға назар аударыңыз.

2/ Компанияның тиімділігі мен нарықта орналасуы тұрғысынан сапаны бәсекелестік артықшылыққа айналдырыңыз

3/ Біздің процестеріміздің тұрақты сақталуын қамтамасыз етіңіз

4/ Бизнесті қолдау және кешенді бизнесті басқару жүйелерін (BMS) пайдалану үшін процестер мен сапа құралдарын үнемі жетілдіріп отырыңыз. "Білім беру ұйымы" ретінде әрекет етіңіз, әрқашан адамдардың сапасы, ойлауы және мінез-құлқы туралы есте сақтаңыз

5/ Біздің стратегиямыз бен сапа стандарттарымызды серіктестеріміз түсініп, оларды мүмкіндігінше шарттық талап ретінде көрсете отырып жүзеге асыратындығына көз жеткізіңіз

6/ Қызметтер сапасын одан әрі жақсарту және сапа функцияларын орындау үшін цифрландыруды пайдалану.

Академия сапа бойынша Smart-мақсаттарды көздейді:

1/ Академияның даму стратегиясына сәйкес білім беру және оқу бағдарламаларының 2025 жылға дейін кезең-кезеңімен халықаралық стандарттар талаптарына сәйкестігін келтіру

2/ оқытушылар мен нұсқаушылар құрамының біліктілік деңгейін арттыру (FI, IRI, Simulator Instructor және т. б. санаттағы нұсқаушылар саны мин. 90% дейін)

3/ азаматтық авиация және жоғары білім саласындағы уәкілетті органдардың ескертулерінің саны мен сипатын төмендету (макс. 0 major / 5 minor 2025 жылға дейін)

4/ барлық бизнес-процестер бойынша Академияның 100% ішкі бизнес-стандарттарын әзірлеу және цифрландыру (2025 жылға дейін басқарушылық, операциялық және қосалқы)

5/ қашықтықтан оқыту процестерін оңтайландыруды қамтамасыз ету (2022 жылға дейін LMS жүйелерінде 100% оқу материалдарын жүктеу және мерзімді жаңарту)

Сапа жөніндегі кеңеске барлық операциялық бизнес-процестердің басшылары / бөлімшелердің басшылары кіреді.

Міндеттер:

1/ Академияның сапаны дамыту жоспарының орындалуын бақылау

2/ Сертификаттаушы авиация персоналына жұмысқа рұқсат беру

3/ Авиация заңнамасының талаптары бұзылған не көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасы сәйкес келмеген кезде Академияның кез келген бизнес-процесін тоқтата тұру/қайта бастау туралы шешімдер қабылдау

4/ Академияның бизнес-стандарттарын қарау және бекіту

© 1995 - 2022 Академия Гражданской Авиации